Irodaköltöztetés ON Költözik az iroda! 1.rész

Költözik az iroda!

Egy cég életében sok minden történik, és ez hatással van a telephelyére is. Nagy szerencsével bővítés miatt kell költözni, de előfordulhat, hogy ugyan a cég nem megy tönkre, de egy kicsit összébb kell húzni a nadrágszíjat. Költözésre az is indok lehet, ha szebb, jobb irodát találtunk a réginél, és az is, ha épp frekventáltabb, vagy csendesebb helyen lévőt. Ön tudja, hogyan kezdjen neki? Összegyűjtöttük a legjobb tippeket.

Az iroda nagysága

Ha kicsi irodáról van szó, akkor viszonylag egyszerű a dolgunk, hiszen csupán pár irattartó szekrény, néhány asztal és szék az, amit többnyire vinni kell. Ám ha sokkal több berendezésről van szó, akkor érdemes költöztető céget fogadni, és nem vállalni a saját autónkkal a napi akár 10-15 fuvart.

Mik költöznek?

Az sem mindegy ugye, hogy az iroda adminisztrációja hogyan zajlik. Ha például főként a weben, akkor nem sok a költöztetni való papír (szerződések, megrendelések, szállítólevelek, bizonylatok) akad. Ám vannak olyan iratok, amiket meg kell őrizni, és sok éves fennállás esetén költözéskor bizony vinni is kell őket magunkkal. Ennek mennyisége akár több szekrénnyi anyagra is rúghat.

Az iroda költöztetésének milyensége főként a fentiektől függ.

Egy tipp: ugyan csábító lehet, de inkább ne hagyja a szekrényben az iratokat. A költözés nagyszerű indok arra, hogy rendszerezze a mappákat. A dobozokat, amikbe belekerülnek, persze címkézze fel, és kövessen egy logikai sorrendet (dátumok, sorszámok, abc sorrend, prioritás), hogy a kipakolás is élmény lehessen.

Amikor átválogatja az iratokat, szelektálni is tud, és amik már elévültek, azoktól iratmegsemmisítő géppel tud biztonságosan megszabadulni. Erre muszáj sort kerítenie, hiszen ha csak úgy otthagyja a következő bérlőnek, vagy kidobja a szemetesbe, bizalmas információi illetéktelenekhez juthatnak.

Mennyire kényesek az irodabútorok?

Persze az sem mindegy, hogy a bútorok milyen magasak, hogyan tehetőek be a költöztető kocsiba, és mennyire sérülékenyek.

Sajnos néha előfordul, hogy a bútorok sérülnek, vagy éppen már elöregedtek, és be kell szerezni egy-egy újabb széket, asztalt, szekrényt. Sok cégvezető költözéskor lépi meg azt is, hogy lecserélje az irodabútorokat más, modernebb típusúakra, és egy teljesen új dizájnnal, irodaképpel, megújulva várja az ügyfeleket.

Az irodaköltöztetés témát hamarosan folytatjuk, hisz tengernyi ötlet van még a tarsolyunkban!