Létesítmény üzemeltetés, takarító eszközök, egy kórház vagy egészségügyi intézmény folyosóján

A létesítmények üzemszerű használata (létesítmény üzemeltetés), használhatóságának biztosítása sokszor külön dedikált személyzet, vezetés feladata. Mivel egy nagyon szerteágazó területről van szó, ezért az is sok szempontból eltérhet, hogy pontosan milyen biztonsági intézkedésekre, milyen felszerelésre lehet szükség. Van, ami azonban a legtöbb irodaház, iskola, gyárépület, vagy rendezvényhelyszín esetében megegyezik.

Most főként a közös pontokra koncentrálunk, és bemutatjuk, hogy a Depotnál milyen szükséges termékek szerezhetők be egyszerűen, gyorsan és kedvező áron, ha létesítmény üzemeltetésről van szó. A rendszeresség, és a pontos szállítási idők beláthatósága miatt előnyös lehet egy online rendelési folyamat egy megbízható webshopról. Többek között azért, mert így a raktárkészlet, a várható szállítási idő is kiszámítható, és az elszámolás is egyszerűbbé válik.

Dokumentáció, számlák

A létesítmény üzemeltetés egyik külön területe a működtetés feltételeinek, szükségleteinek biztosítása a költségvetésnek megfelelően. Mindezt dokumentálni, számlákkal, beszerzési tervekkel kell alátámasztani. A gazdálkodási terület számára fontos, hogy átlátható, elszámolható és jól utánkövethető legyen a költés, a teljesítés. Ezért a bevezetőben is említett szempontok nagyon lényegesek. Vagyis, hogy hiteles, megbízható forrásból és leigazolhatóan, leltározhatóan szerezzük be a szükséges eszközöket, termékeket.

Feliratok, táblák, figyelmeztetések

A dolgozók, ügyfelek, vendégek testi épségének és szabálykövetésének biztosításához jogszabályok és a felelősségteljes hozzáállás is szükséges. Ennek az egyik legkézenfekvőbb módja a figyelmeztető, irányító táblák, feliratok kihelyezése. Ilyen lehet például a csúszós padló, a tilos a dohányzás. Információs matrica lehet például a tűzoltókészülék helyét, vagy a dohányzásra kijelölt helyeket, férfi-női mosdót jelző. A padlózat felcímkézéséhez szintén szükség lehet matricákra, melyekből T és L alakú verzió is szóba jöhet. A kordonok és jelzőszalagok kategóriában ezekről bővebben is tájékozódhatsz.

Higiénia és takarítás

Mind a takarító személyzet, mind a dolgozók esetében szükség van bizonyos tárolók és tisztítószerek, higiéniai termékek biztosítására. Egy egészségügyi intézményben természetesen többféle vegyszerre, fertőtlenítőre lehet szükség, amíg egy átlagos iroda mosdójába alapvetőbb termékek is elégségesek lehetnek.

A tisztántartáshoz alapvető kellékek a szemeteszsákok és szemetesek, a hamutartók, a tisztítószerek és takarító eszközök, takarító gépek, porszívók, magasnyomású mosók. A személyzet biztonságára és ergonomikus munkavégzésére nézve szintén nélkülözhetetlenek a fellépők, dobogók, és létrák, illetve a létrákhoz erősíthető csúszásgátlók. A pár lépcsős fellépők és masszív dobogók, zsámolyok mellett akár a 3×12, vagy 3×14 lépcsőfokos létrákat is megtalálod nálunk.

Hétköznapi kiegészítők

A papírtörlők, szappanok, vagy papírkosarak mindenhol indokoltak. Ilyenkor a belső enteriőr összhangja is szóba kerülhet, ezért papírkosárból, szemetesből is többféle szín és stílus érhető el a kínálatunkban. De ugyanígy megtalálod nálunk az olvasólámpákat, az elemlámpákat, hosszabbítókat, szerszámosládákat, ami a gondnokság, a személyzet segítségére is lehetnek, de kertészek, gondnokok számára is szükségesek.

Minden egy helyen!

Az irodai eszközök színes és változatos kínálatáról már többször is szót ejtettünk, de érdemes ezt a területet is megemlíteni a létesítmény üzemeltetés kapcsán. Hiszen, ha már az üzemeltetés és a papír-írószer szükséglet is egy helyen érhető el, akkor ez plusz egy ok lehet arra, hogy a teljes folyamatot rajtunk keresztül bonyolíthasd. Nem csak időt, de pénzt és felesleges utánajárást is megspórolhatsz magadnak, magatoknak, ha felfedezed ezt a lehetőséget.